Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
138 Einträge
Jan Daldini Jan Daldini schrieb am 13. September 2016 um 15:55:
Bei meiner ersten Fahrschule hatte ich 8 (ACHT) verschiedene Fahrlehrer. Jeder hat etwas anderes erzählt als der Andere. Das Autofahren war mir total verleidet und eigentlich wollte ich auch nicht mehr weiter fahren. Per Zufall haben wir Sani gefunden! Sie hat mir mein Selbstvertrauen und die Freude am Fahren zurück gegeben. Dank den guten Erklärungen und tollen Tipps habe ich die Prüfung bestanden. Danke Sani! Ich bin dein grösster Fan! Vielen Herzlichen Dank und viele Grüsse aus Thailand Jan 🙂
Marcel Marcel schrieb am 23. August 2016 um 19:46:
Hey Sani! Bisch eh super Fahrlehrerin und passisch dich voll am chöne vom fahrer ah, hilfsch ihm bi sache wo am ahfang ned so klapped wies setted:D Danke namal, bin sicher dur mini prüefig cho:)
Abi Abi schrieb am 12. August 2016 um 10:38:
Liebe Sani! Ich möchte mich ganz herzlich bei dir bedanken! Wir hatten ein langen Weg zusammen! Danke dass du nie an mich gezweifelt hast! Danke für dein Geduld und grosse Unterstützung! Ich hab mega viel von dir gelernt! Ich hab mich immer wohl gefühlt und hatte viel Spass! Ich hätte mir kein besseren FahrlehrerIn gewünscht! Ich danke dir noch mal ganz herzlich! Ich würde dich auf jeden Fall weiter empfehlen!! ^^
Sunitha L Sunitha L schrieb am 7. August 2016 um 16:06:
Hi Sandra, Thank you soo much for making it possible to get the licence for a person like me who has lot of driving phobia. Never thought I would have the licence in my hands. :-). Its all because of your patience and motivation. Once again thank you so so much.
Jaminy navaratham Jaminy navaratham schrieb am 28. Juli 2016 um 13:11:
Sanii dankee dir viill mal für dini unterstüzig bim megaa frohh dich als mini Fahrlehrerin derfe zhaa. Bisch eh megaa tolli person het mir immer spass gmacht mit dir zlerne. Besti fahrlehrerin wo ich kenne mach witter soo! Wünsch dir witterhin vil erfolg und danke für alles bish supper!! Lg jaminy
Aygül Altintas Aygül Altintas schrieb am 26. Juni 2016 um 17:46:
Vielen Dank Sani Ich fühlte mich immer sehr wohl und verstanden. In jeder Fahrstunde konnte ich wieder neue Sachen lernen und repetieren. Ich werde die Fahrstunden mit dir nie vergessen! Ich empfehle Sani sehr gerne weiter! Dir Sani wünsche ich weiterhin alles Gute!:) lg
Tanya Gut Tanya Gut schrieb am 19. Juni 2016 um 16:25:
Die Fahrstunde bide Sani sind soo Lernrich gsi! sie isch es super Fahrlehrerin! Ich empfehl die stunde bi ihre witer! sie isch eifach die best Fahrlehrerin!!
Dante Stoppini Dante Stoppini schrieb am 14. Juni 2016 um 7:10:
Hoi Sani Merci vill Mal für die tolli Ziit. Es het würkli immer Spass gmacht mit dir zfahre und ich han au jedesmal öpis dezue glernt. Wenni nomal müssti fahre lerne denn würdi grad wieder zu dir cho. Danke vill Mal 🙂 Liebi Grüess Dante
Maja Cvetkovic Maja Cvetkovic schrieb am 30. Mai 2016 um 18:09:
Liebi Sani, ich danke dir nomal für die tolle Fahrstund und Unterstützig! Het echt spass kmacht die Zit mit dir. Bisch die BEST Fahrlehrerin wo mer sich je wünsche chan drum chani dich nur witter empfehlee...! 🙂 Nomal dankee vieel vieel mal für alles :*
Lucia Nardangeli Lucia Nardangeli schrieb am 23. Mai 2016 um 7:47:
Hallo liebe Sani, Herzlichen Dank dass ich auch noch mit Dir kurz fahren durfte! Du bist eine sehr symphatische Person und auch sehr sehr kompetent! Habe gespührt und gesehen dass du das auch mit Herzen machst! Die Stunden waren sehr lehrreich! Ich kann dich auch nur weiter empfehlen!!!! Mach weiter so!!!! Liebe Grüsse Lucia
Jasmin Jasmin schrieb am 6. April 2016 um 18:12:
Hallo Sani Danke vielmal für dini Unterstützig und Geduld, dur dich han ich d Prüefig bim erste Mal bestande. Du bisch immer ehrlich, spontan und motiviert gsi und vorallem setzisch du dich für dini Fahrschüeler i. Mach witer so 🙂
Selina Selina schrieb am 5. April 2016 um 16:43:
Hallo Sani ICh danke dir sehr für die super Fahrstunde mit dir! Du bisch die aller best Fahrlehrerin. Danke für dini Geduld mit mir und das du bis am Schluss a mich glaubt hesch :D! Dank dir hani die Prüefig bestande und für das möcht ich dir ganz herzlich danke!!!! Ich wird eusi coole Fahrstunde vermisse und hoffe mer gseht sich wiedermal (spötistens bim Grillfestli :p ) !
Saranda Zulali Saranda Zulali schrieb am 16. März 2016 um 19:58:
sani vielen vielen dank für deine tolle unterstützung. du bist eine sehr ehrliche, geduldige und positive person. top!!
mendira ramanabaja mendira ramanabaja schrieb am 29. Februar 2016 um 14:54:
saani danke dir viel viel mal, dank dir hani die prüefig erfolgrich bestande! du bisch eh SUPER fahrlehrerin danke viel mal für dini geduld wo mit mir hesch müese haa. Bin immer gern zu dir id fahrstund cho, ich wünsch dir alles alles guetii! :-*
Rocio Sanchez Rocio Sanchez schrieb am 25. Februar 2016 um 20:24:
OOOO SANII Dank dir hani\'s endlich gschafft!! De weg isch ned eifach gsi und au ziemlich steil aber du hesch nie ufgeh!! Du hesch extrem viel geduld mit mir brucht aber trotzdem hemmers IMMER lustig gha! Eusi übermüedigs phasene wirdi extrem vermisse 🙁 vorallem am samstig morge haha ich dank dir für alles!! bisch di best fahrlererin wo me sich wünsche chan! Und wie scho gseit du wirsch mich ned so schnell los 😉 hahaha Danke viel viel mal!!
Hussain Mohammadi Hussain Mohammadi schrieb am 23. Februar 2016 um 18:56:
Liebe Sandra Ich bedanke mich ganz herzlichen bei dir du bist motiviert geduldig nett und sehr korrek du bist einfach die beste Fahrlehrerin nochmals danke vielmals LG Hussain
Pavi Bala Pavi Bala schrieb am 22. Dezember 2015 um 16:36:
Sani, bisch eifach die best Fahrlehrerin! Du bisch mega motiviert, professionell und überhaupt ned ufs geld fixiert. Mit dir isch’s immer mega lustig, aber du chasch au mal wieder ernst werde, wenn es mal nötig isch (sprich bi mir: Nachkontrolle!!). Und s’auto isch au mega hammer. Es isch immer lustig gsii mit dir und bin froh, dass ich ha derfe mit dir mini Fahrstunde verbringe.
Aliki Aliki schrieb am 15. Dezember 2015 um 9:06:
Liebe Sani, Nach 10 Jahren ÖV hatte ich doch Bammel mich wieder hinters Steuerrad zu setzen. Aber die Auffrischungs-Fahrstunde mit Dir hat mich sehr ermuntert und mir sehr viel gebracht! Ich kann jedem so eine Auffrischungsstunde wärmstens empfehlen. Mittlerweile bin ich sogar wieder regelmässig mit dem Auto unterwegs 🙂 Vielen herzlichen Dank für Deine Geduld, Sani!
Mithuna Siva Mithuna Siva schrieb am 10. Dezember 2015 um 16:23:
Liebi Liebi Sani, ich danke dir so mega fescht für dini Hilf. Mir händ eh hammer Zit khaa und ich han mich jedes mal gfreut zu dir it Fahrstundz choo. Puhaa ich chan gar ned beschriebe wie ich dich vermisse wird!! Also die wo zu dir chömet händ die richtig entscheidig troffe!!! Ich danke dir nomal 1000 mal und ich wünsche dir nur s allerbeschte, bisch eh hammer Fahrlehrerin
Anja Bärtschi Anja Bärtschi schrieb am 15. November 2015 um 13:02:
Liäbi Sani 🙂 Ich danke dir für die tolli Ziit wonich mit dir erlebt han! Du bisch eifach supper! Häsch die Art gha wonich brucht han zum die Prüäfig bestah...mich immer motiviert, i schwirige Situatione wider beruhigt und dadebii nie d\'Geduld verlore...Ich bin eifach mega happy hanichs endlich gschafft! Ich chan dich allne nur wiiter empfehle! Isch toll gsi sone kuuli und ufgstellti Fahrlehrerin z\'ha! Ganz e gueti Ziit und vlt gseht mer sich ja mal unterwegs uf de Strassä 😛 Liäbs Grüässli Anja 🙂