Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
138 Einträge
Gitika Sivagnanam Gitika Sivagnanam schrieb am 29. Mai 2018 um 9:11:
Liebi Sani Du bisch e tolli Fahrlehrein und e super cooli Frau. Dini Fahrstunde sind jedes mal mega ufregend und lehrrich gsi. Du gstaltisch dini Stunde sehr ihfallsrich und guet. Du bereitisch einem sehr guet uf\'d Prüefig vor 🙂 Mach witer so und blieb witerhin e cooli ufgstellti Person! Danke Sani, ohni dich hett ich\'d Prüefig ned so schnell bestande. E Fahrlehrerin zum definitiv z witer empfehle 🙂
Abinaya Kanesarajaj Abinaya Kanesarajaj schrieb am 22. Mai 2018 um 17:06:
Liebi Sani Du bisch e super Fahrlehrerin, aber au e mega sympathischi Persönlichkeit. Danke dir vielmal. Ohni dich hettis ned gschafft. Mach wieter so und blieb so wie du bisch! Lg Abi
Kaspar Pohl Kaspar Pohl schrieb am 27. April 2018 um 9:10:
Liebi Sani Mit dir dörfe lerne Autofahre isch ganz klar es dörfe und nöd es müese gsi. Jedi Wuche ischd fahrstund wider es highlight gsi uf dasich mich gfreut han. Eshet wüklich riesig spass gmacht und ich ha vill nützlichs und wichtigs vo dir glernt. Danke für alles. P.s. danke dasdu detzumahls uf de Autobahnihfahrt verhinderet hesch, dasmir beidi vor eusere Ziit schos Ziitliche segnet 😀
Lynda Mezghiche Lynda Mezghiche schrieb am 27. Februar 2018 um 9:44:
Chère Sani , Suite à la réussite de mon permis je voudrais te remercier pour ton grand professionnalisme et tes grandes qualités pédagogique. Tu m\'a apporté de la confiance en voiture et merci aussi pour ta disponibilité et ta sympathie , vraiment c\'était une bonne adaptation, très bonne façon d\'exprimer, un apprentissage parfait et tous ça avec une bonne humeur sans faille en bref une excellente monitrice . Je recommande vivement cette auto école.
Aysegül Izgi Aysegül Izgi schrieb am 25. Februar 2018 um 18:06:
Liebi Sani Danke für die super Fahrstunde und Begleitig ufem Weg zum min Uswies! 🙂 Ich han am Afang sehr zögeret mich anere Schuel azmelde und bin so froh dass zu dir gange bin. Dini hilfrichi Lernkarte und Tipps während dem Fahre hend mer ghulfe mich zverbessere und uf de richtig Moment zwarte fürd Prüefig. Ich han mi immer uf dStunde gfroit ka. Dini gspröch unterwegs und liebi ufgschlosseni Art werd i vermisse. Machs guet und alles alles Gueti vo mir. Liebi Grüess Aysegül 🙂
Angela Fischer Angela Fischer schrieb am 22. Februar 2018 um 22:43:
Liebi Sani Ich möcht mich als ersts bi dir bedanke für die schöni ziit mit dir, für dini unterstützig und die lehrriche tipps! Ich han mich immer sehr wohl bi dir und i dim Auto gfühlt. Au it Fahrstund zu dir bini sehr gern cho nöd nur will sie so lehrrich und organisiert plant sind sondern au will du sie immer sehr abwechsligsrich und lustig gstaltet hesch! Min Weg isch nöd immer sehr eifach gsie aber dank dinere Geduld und din Glaube ah mich vom Ahfang bis zum Schluss han ichs gschafft! Ich bin froh das du mini Fahrlehrerin gsie bisch, dini hilfsbereiti, empathischi und sympathischi Art zeichnet dich us! Dich wird ich wärmstens wiiterempfehle!! Ich wird die Ziit mit dir vermisse aber immer ah die lustige Situatione und die guete gspröch dänke! 😉 Ich wünsche dir nume s allerbesti für t Zuekunft und froii mi uf oises wiedersehe! Liebi Grüess Angi
Sherifi Arta Sherifi Arta schrieb am 22. Februar 2018 um 20:14:
Liebe Sani Ich möchte mich herzlich für diese tolle Zeit mit dir bedanken und das du immer an mich geglaubt hast. Jede andere Fahrschule währe nicht mit mir klar gekommen aber du hast immer weiter gemacht, ohne dich und deine Worte hätte ich es nicht geschafft! Ich vermisse schon die Zeit mit dir in deinem kleinen Ferrari. 🙂 Rating: 12/10 😀 Ich wünsche dir alles gute!! Deine Arta
Jamie Dubath Jamie Dubath schrieb am 4. Januar 2018 um 11:41:
Liebe Sani... Danke für unsere gemeinsame Zeit in diesem herzigen kleinen Auto :), ich habe sie sehr geschätzt. Als ich noch im Herbst zu dir gekommen bin, war ich noch ungeschliffen wie so ziemlich jeder. Aber durch dein Fahrtraining konnte ich mich schlussendlich in kürzester Zeit enorm weiterentwickeln und bestand folglich die Fahrprüfung gleich beim ersten Anlauf mit Bravour. Ich finde es super, da du für mich genau den richtigen Mix aus Korrektheit und Spass gefunden hast, wodurch die Fahrstunden mit dir stets ein Vergnügen waren. Du bist mir auch sehr ans Herz gewachsen als Person in dieser Zeit, mit der man auch mal reden kann und trotzdem noch lernfähig ist ;). Weiter bist du genau dieser Typ Fahrlehrer, der sich wohl jeder wünscht: korrekt, fachwissend, offen, locker, anpassungsfähig aber auch vokalem nicht behindernd. Du bist eine Person, welche genau weiss, wann ein Schüler soweit ist oder eben noch nicht, so hast du auch mich zur genau richtigen Zeit ziehen lassen, was dich auch wieder auszeichnet. Lange Rede, kurzer Sinn: Danke Sani für die coolen Erfahrungen auf meinem Weg zum Führerschein, bleib wie du bist, bleib gesund und find dich schonmal damit ab, dass du in ein wenig mehr als zwei Jahren wohl meinen Bruder am Hals haben wirst! Liebe Grüsse und nur das Beste Jamie
Helin Helin schrieb am 3. Dezember 2017 um 18:14:
Liebi Sani 🙂 Viele viele dank für dini tolli Unterstützig!! Dank dir han ich die Prüefig bestande! Fahrstunde bi dir sind immer sehr lehrrich gsi. Du bisch e sehr geduldigi und Positivi Person. Ich han mich vo afang a sehr wohl gfühlt bi dir. Ich han e super zit mit dir kha und chan dich eifach numme witermepfehle!!
Dilan Yalcin Dilan Yalcin schrieb am 27. November 2017 um 20:27:
Liebi Sani. İch will mich ganz fest bi dir bedanke für dini Geduld & Ziit. Dank dir han ich hüt mini Fahrprüefig bestande. İch bin so froh dass ich mini Fahrstunde bi dir han chönne absolviere. Du hesch mich so motiviert und alles so detailiert erchlärt. Besser chan ichs mir nöd vorstelle! İsch e super Ziit gsi han mich au jedesmal sehr gfreut uf eusi Fahrstunde. Hett nie denkt dass ich mich bim Auto fahre so wohl fühle wird. Bi dir isch mer sehr guet ufghobe. İch han i dere Ziit so viel neues chönne lerne & dini Vorbereitig isch eifach top! Bisch e super Persönlichkeit wird dich ganz fest vermisse! İch chan dich nume wiiter empfehle. Dini neui schüeler chönt sich uf e super Usbildig freue:)) Wünsch dir nume sbest!! Lg Dilan
Ilenia Ilenia schrieb am 24. November 2017 um 6:42:
Mine isch en sehr lange weg gsi aber hends schlussendlich gmeinsam no gschafft und das isch dank dier Sani! Dank dier hani neues glernt, hesch mich unterstützt und motiviert und hend so chönne zemme s\'ziel erreiche 😀 s\'autofahre het mit dier so viel spass gmacht und nach jederi fahrstund hani mich immer sicherer gfühlt. Hesch mich so guet fürd prüefig vorbereitet und hesch immer ah mich glaubt. Bisch e tolli fahrlehrerin und bin dier sooo dankbar. Wird dich sicher witter empfehle! Danke nomal!! :** Liebi grüess Ilenia
Fabienne Schaller Fabienne Schaller schrieb am 24. Oktober 2017 um 19:07:
Liebe Sani Neun Monate lang hast du mich begleitet und auf die praktische Autofahrprüfung vorbereitet. Dank deiner Hilfe habe ich die Prüfung gleich beim ersten Anlauf geschafft was ich deiner guten Ausbildung verdanke. Obwohl ich zuvor keine Erfahrung mit Autos hatte und auch nicht wirklich begeistert vom Fahren war hast du mich super motiviert und mich dazu gebracht Spass am Autofahren zu haben :). Du hast mich mit deiner Fach-, Methoden- und Sozialkompetenz absolut überzeugt. Dein Unterricht ist super strukturiert und die Gestaltung der Fahrstunden sind sehr vielseitig und zielführend. Besonders deine \"Fach-Inputs\" anhand von Hilfsmitteln haben mir als Auto-Neuling sehr viel gebracht. Während des Fahrens habe ich mich stets sicher gefühlt und war stets um deine konstruktive Rückmeldung froh. Auch ausserhalb der Fahrstunden bist du mir bei Fragen mit guten Tipps zur Seite gestanden. Ich werde unseren gemeinsamen Fahrstunden vermissen und freue mich auf ein Wiedersehen. Liebe Grüsse Fabienne
Zoé Keller Zoé Keller schrieb am 13. Oktober 2017 um 11:49:
Liebe Sani Die Prüfung ist bestanden und unsere gemeinsame Auto-Fahr-Zeit vorbei. Ich habe die Zeit als deine Fahrschülerin sehr geschätzt. Die Gründe dafür: - Du bist wahnsinnig gut strukturiert, so sind auch deine Fahrstunden. Ich fühlte mich immer sicher und gut aufgehoben mit dir auf den Strassen. - Du gehst kreativ mit deinen Lernformen um und auch ich durfte mich ausprobieren. Langstrasse, Manessenplatz, Bahnhofstrasse, HB, Gubristtunnel, Rennweg, Autobahnen um Zürich, Seitwärts-Rückwärts im Steilhang parkieren, haben wir alles ausprobiert und erfolgreich gemeistert. Obwohl an meinem Prüfungsort Büllach vieles was hier steht nicht prüfungstelevant war. Gutes, sicheres Fahren ist dir wichtig, das merkt man. - Du kennst deine Schülerin und weisst genau, wann sie sich gerne vor einer Aufgabe drücken würde und lässt nicht los, motivierst. Du teilst ihre Freude, wenn ein Manöver besonders gut geklappt hat. Wir haben viel gelacht und uns gemeinsam über unsinnige Verkehrssituationen aufgeregt. Es war eine gute Zeit auch Zwischenmenschlich. - Die Prüfung habe ich unter schwierigsten Bedingungen bestanden; hoch schwanger, darum übermüdet, mit Hormonchaos der Gefühle ( im wahrsten Sinne des Wortes ;)))), darum völlig überfordert, nie privat lernen können, und trotzdem bestanden. Ich war so unglaublich gut vorbereitet! Niemand würde so Autofahren, sondern ein Taxi nehmen und ich habe sogar in diesem Zustand die FAHRPRÜFUNG BESTANDEN! Wir sind so ein gutes Team! Liebe Sani, es war so vieles richtig richtig gut mit dir! Ich wünsche dir viel Erfolg auf deinem Weg als Fahrlehrerin!l Grosses Danke für alles!
Esther Locher Esther Locher schrieb am 20. September 2017 um 20:25:
Dank de Sani ihrne zielgrichtete und strukturierte Fahrstunde han ich d\'Prüefig trotz aller Nervosität bestande. Nach jedere Lektion mit ihre merkt mer, was mer für immensi Fortschritt macht. Sie het mir ned nur zeigt, wie mer sicher dur de Verkehr chunt, sondern au, dass Autofahre richtig vill Spass mache chan! Danke vill mal für alles Sani, ich würd mir wünsche, dass alli Lüüt ihre Bruef mit so vill Elan und Lideschaft usüebed wie du!
Elay Leuthold Elay Leuthold schrieb am 8. September 2017 um 9:11:
z\'erst mal DANKE ad Sani dasich mini Fahrprüefig bim erste mal scho bestande han, ohni sie wärs eidütig ned möglich gsi! s\'fahre het immer Spass gmacht, han mich durch sie jedesmal chöne verbessere und sehr wertvolli tipps becho. Sie machts eim sehr eifach, s\'fahre schnell und logisch z\'erlerne mit allne regle und em drum und dra, echt de hammer. Bin sehr froh hanich mit Ihre mini Fahrstunde chöne mache, hets mer ned besser chöne vorstelle! Ich wür jedem empfehle es bide Sani z\'mache, sie isch SUPER!!! Danke nomal :)!!!
Rosa Hinselmann Rosa Hinselmann schrieb am 1. August 2017 um 6:57:
Sani war super! Ich habe dank ihr grad beim ersten mal die Autoprüfung bestanden. Sie kann einem alle Regeln sehr genau und logisch erklären, so dass einem Autofahren plötzlich verständlich wird 😉 Ein super Plus finde ich auch, dass Sani einen je nach Möglichkeit zuhause abholt oder dort ablädt - super praktisch! Das aller beste aber fand ich persönlich wie viell Spass man mit Sani hat. Sie ist wirklich ein super lieber Mensch und hat immer einen Rat auf Lager.
Evelyn Gut Evelyn Gut schrieb am 27. Juli 2017 um 15:55:
Liebii Sanii Mercii viel mal für Alles! Ohni Dich het ich dFahrerprüefig nie bestande. Danke das Du mich immer motiviert hesh und vo ahfang ah ah mich glaubt hesh. Du bish eh super Fahrlererin! Han mich immer wieder uf dFahrstunde gfreut will mer bi Dir eifach jedes mal ebis neus het chene lerne. Mercii viel mal 🙂 Liebi Grüess Evelyn
Selina Felix Selina Felix schrieb am 19. Juni 2017 um 7:57:
Liebi Sani Ha mich immer ufd fahrstunde mit dir gfreut, scho fast me es hobby gsi als e pflicht;) dir merkt mer a, dass du super viel freud und motivation mitbringsch, was asteckend würkt. Ich cha nur allne empfehle bi dir lerne autofahre:) Danke für alles Selina
Neda Ahmadi Neda Ahmadi schrieb am 16. Juni 2017 um 7:17:
Obwohl ich zu Beginn etwas Angst hatte zum Fahren, hat mir die erste Fahrstunde mit Sani die Angst genommen. Auch vor der Prüfung wusste ich, dass ich nichts machen muss, das ich mit Sani nicht schon mehrmals geübt habe. Sie bereitete mich aber nicht nur auf die Prüfung vor, sondern auch für das Fahren nach bestandener Prüfung. 🙂
Laura Vazquez Laura Vazquez schrieb am 9. Juni 2017 um 18:59:
Liebi Sanii Nomal danke danke danke! Es isch sone cooli zit gsi mit dir und bin mega froh hani mini fahrstund bi dir gha. Obwohl ich amigs chli schwierigkeite gha han hesch mich immer wieder motiviert und a mich glaubt. Ich wierd dich ufjedefall wieter empfehle 🙂 Blieb so wied bisch! Knuddel und ganz liebe Gruess Laura