Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
138 Einträge
Vera Spring Vera Spring schrieb am 11. November 2015 um 19:42:
Liebe Sani Herzlichen Dank für deine Hilfe und Geduld! Mit dir an meiner Seit habe ich mich von der ersten Fahrstunde an sehr sicher und wohl gefühlt. Deine aufgestellte und motivierende Art trug dazu bei, dass die Stunden nicht nur lehrreich sondern auch unterhaltsam waren. Die Fahrstunden waren immer gut geplant und ich wusste auch, dass ich mich jederzeit bei dir melden darf, falls beim Üben mit meinen Eltern Fragen auftauchen. Du hast mich super auf die Prüfung vorbereitet. Ich wünsche dir weiterhin viel Erfolg und alles Gute! Liebi Grüess Vera
Linda Seidemann Linda Seidemann schrieb am 9. November 2015 um 16:43:
Danke vielmals für die Lehrriche Fahrstunde und seelisch understützig, hesch au viel Geduld mit mir gha und bisch immer nachsichtig gsi. Chan di nur wiiterempfehle 🙂
Nina Nina schrieb am 6. November 2015 um 12:13:
Liebi Sani Danke vill mal für die guete und abwechsligsriche Fahrstunde, dini imensi Geduld und natürlich diä super Prüfigsvorbereitig samt Tipps und Merkblätter. S\'fahre resp. s\'lerne mit Diär hät miär richtig Spass gmacht und au diä ganz Angst gno wo ich am afang gha han. Sani, ich wünsche Diär wittterhin viel Erfolg und mach wiiter so. Liebi Grüssli Nina
Franco Ibba Franco Ibba schrieb am 5. November 2015 um 13:11:
Das ist nicht nur eine Fahrlehrerin sondern mehr... Eine gute Freundin oder sogar eine Schwester. Sie macht aus jedem einen Gewinnertyp! Sie nimmt sich Zeit und ist glaubst der geduldigste Mensch denn ich kenne!
Ferdane Neziri Ferdane Neziri schrieb am 20. Oktober 2015 um 12:14:
Hello Sani Danke nomal für ALLES! Bisch eh super Fahrlehrerin. Danke dass Du mir bi bracht häsch Auto zfahre =) Du häsch d\'Fahrstunde immer sehr lustig und lehrrich gstaltet. Vorallem bisch immer guet glunt und locker druff, dass schetzi sehr a dir. Und wenns mal nöd so guet gloffe isch, bish Du die gsi wo mich wieder motoviert hät. Blib so wie du bisch denn du bisch super. *** Wenn ihr e sympathischi, lustigi, guetussehendi und e super Fahrlehrerin wännd, dänn gönd zu dä Sani!! Sie bringt Eu schnell und vorallem mit Spass as Ziel. *** Danke nomal
Ricarda Ricarda schrieb am 14. Oktober 2015 um 12:03:
Liebi Sani Danke viel mal für die tolle fahrstunde! Dank dinere ufgstellte und motivierte art het mir s fahre lerne richtig spass gmacht! Ich han mich immer sehr wohl, verstande und sicher gfühlt bi dir und bin immer gern cho! Ich han dini guete und strukturierte antworte und dis unglaublich grosse wüsse sehr gschätzt! Mer merkt, dass du im richtige bruef bisch und dezue au na super usbildet - au pädagogisch! Het mir kei besseri fahrlehrerin chöne wünsche und chan dich nur wiiter empfele! Danke und hoffentlich gseht mer sich mal wieder!
N.Vollenweider N.Vollenweider schrieb am 8. September 2015 um 18:09:
Ich habe meine Fahrprüfung mit wenigen stunden bestanden. Dies war doch nur möglich weil Sani mich super unterstützt hat, sie hatte immer zeit mir bei fragen eine kompetente antwort zu geben, zudem hat sie mir auch das Auto sehr gut erklärt so das ich danach wusste wie ich damit umgehen muss. Ich kann Sanis Fahrschule nur empfehlen.
Elena Elena schrieb am 28. August 2015 um 10:37:
Hooi Sani 😀 Viele Dank für dini Geduld und die super Fahrstunde!! Dank dir han ich die Prüefig bestande! Bisch eifach die Best! Han so super Fahrstunde mit dir gha. Sind immer super lehrrich gsi und eifach numme super. Au wenns mal nöd so guet gloffe isch, hesch mich immer wieder motiviert. Ich han eh super zit mit dir gha. Mir hends au immer wieder lustig gha und will der eifach für die zit danke! Chan dich eifach numme witerempfehle!! 😀
Lorina ramnabaja Lorina ramnabaja schrieb am 28. August 2015 um 10:30:
Die besti Fahrlehrerin! Danke für die coooli Zit mit diiir ! bin froh hani mit dir döfe fahre! Danke danke für alles!
Sven Sven schrieb am 24. August 2015 um 9:18:
Hoi Sani Viele Dank für die super Fahrstunde wo ich bi dir han chöne ha. Ich bin dir sehr dankbar das du mich durch die Prüefig durepracht hesch. Liebi Grüess und bis bald...
Mara Lang Mara Lang schrieb am 30. Juli 2015 um 6:10:
Ich habe mit Sani 6 Monate Kurse gemacht ( ca 30 Stunden) und meine Führerschein nach der erste Versuch bestanden. Mein muttersprach ist französisch und Sani hat mit viel Geduld in Hochdeutsch unterrichtet. Sie hat mir extrem gut an die Prüfung vorbereitet, es gab keine Überraschung. Die Prüfung Umgebung habe ich gut kennen lernen können und was hat noch viel geholfen ist 1 Stunde vor die Prüfung zu fahren. Merci Sani!!
Xiaoping Xiaoping schrieb am 7. Juli 2015 um 18:11:
Ich habe gerade heute morgen die Prüfung beim ersten Anlauf bestanden. Ich bin mit Sani sämtlich 12 - 13 Stunden gefahren (ich hatte schon früher bereits c.a. 15 Fahrstunden bei einem anderen Lehrer) Sie ist fachlich top, auch pädagogisch ist sie sehr kompetent. Es hat mir sehr viel Spass gemacht und natürlich noch wichtiger sehr viel gelernt. Nochmals ganz herzlichen dank, Sani. Bei Gelegenheit werde ich dich sicherlich auch weiterempfehlen. Viele Grüsse Xiaoping
Bianca Seiler Bianca Seiler schrieb am 2. Juli 2015 um 10:37:
hei sani ich han d fahrstunde immer mega lässig gfunde und han s eint oder ander sehr amüsante gschichtli z ghöre becho. ich han mich immer wohl gfühlt und han wükli e gueti usbildig gnosse. mer merkt au guet dass du wükli dehinder stahsch und eim mit grosssem engagement alles biibringsch. mach uf jede fall wiiter so! 🙂 liebi grüess, bianca
Eveline Kaiser Eveline Kaiser schrieb am 29. Juni 2015 um 10:24:
Liebi Sani Viele herzliche dank für dini tolli Unterstützig und Begleitig zur miniere Autoprüfig. Ich bin soo froh dasi bi dir han defe lerne und mini Prüfig gad bim erste mal bestande han. Du bisch eifach super gsi mit dinere Art wis dus überbracht hesch. Wünsch der witerhin no viel Erfolg und machs guet. Alles Liebi Eveline
Denise Stäger Denise Stäger schrieb am 27. Mai 2015 um 17:32:
Liebi Sani Ich hett nie dänkt, dass Autofahre lerne so viel Spass mache chan. Han mich jedes mal uf d Fahrstund gfreut und sehr viel glernt. Bin mega froh das ich direkt zu dir cho bin. D Fahrstunde mit dir werded mir fehle, aber bin au stolz, dass ich dank dir grad bim erschte mal d Prüefig bestande han 🙂 Ganz liebi Grüess und mach witer so Denise
Cleo Schwarz Cleo Schwarz schrieb am 19. Mai 2015 um 13:11:
Hey sani 🙂 Dank dier hanich d Fahrprüefig bim erste mal bestande! Du hesh mich immer super motiviert au wenns mal nedso guet glofe isch 😉 D Fahrstunde hend Spass gmachd & du bish eh mega ufgstellti Person. Hesch mier alles immer klar&dütlich erchlärt und han so sicher s fahre glernt. Danke nomal für die Zit 🙂 Ich chan dich nur wiiterempfehle!
Jecky Jecky schrieb am 16. Mai 2015 um 15:57:
Viel Erfolg Sani, tolle Homepage
Vithurshaan Kanesarajah Vithurshaan Kanesarajah schrieb am 13. Mai 2015 um 12:25:
Hoi Sani Bim erste Mal bestande 😀 ha u freud und sfahre macht mr au sehr sehr spass! Bi gern zu dr id fahrstunde choo 🙂 Ich chan sie würklich nur witerempfehle! Mit ihre isch mer perfekt vorbereitet und bestaht prüefig ganz sicher !! LG Vithi
Sharon Sharon schrieb am 13. Mai 2015 um 12:24:
D\'Fahrstunde mit de Sani sind immer mega lustig gsi. Doch het sie mier uf e lustigi Art Autofahre bibracht dassi bim erste mal mini Prüefig bestande han. Si het der immer Muet gmacht wenn mal öppis nöd so guet gloffe isch. De BMW isch natürlich öppis vom beste gsi i dere ganze Zit 😛 Ich chan si würklich nur witerempfehle!
Joël Joël schrieb am 13. Mai 2015 um 12:24:
Ich bin nach zwei nicht erfolgreichen Prüfungen zu Sani gewechselt. Dank Ihrer einfachen, direkten und angenehmen Art, fiel es uns leicht die vorhandenen Lücken zu füllen und die dritte Prüfung ohne grosse Nervosität zu bestreiten. Ich möchte mich an dieser Stelle erneut bedanken und kann nur weiterempfehlen bei Sani Fahrstunden zu nehmen! 🙂 Grüessli!