Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
 
Mit * markierte Felder sind Pflichtfelder.
Ihre E-Mail Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass Ihr Eintrag erst im Gästebuch sichtbar wird, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
147 Einträge.
Selina Selina schrieb am 5. April 2016 um 16:43
Hallo Sani ICh danke dir sehr für die super Fahrstunde mit dir! Du bisch die aller best Fahrlehrerin. Danke für dini Geduld mit mir und das du bis am Schluss a mich glaubt hesch :D! Dank dir hani die Prüefig bestande und für das möcht ich dir ganz herzlich danke!!!! Ich wird eusi coole Fahrstunde vermisse und hoffe mer gseht sich wiedermal (spötistens bim Grillfestli :p ) !
Saranda Zulali Saranda Zulali schrieb am 16. März 2016 um 19:58
sani vielen vielen dank für deine tolle unterstützung. du bist eine sehr ehrliche, geduldige und positive person. top!!
mendira ramanabaja mendira ramanabaja schrieb am 29. Februar 2016 um 14:54
saani danke dir viel viel mal, dank dir hani die prüefig erfolgrich bestande! du bisch eh SUPER fahrlehrerin danke viel mal für dini geduld wo mit mir hesch müese haa. Bin immer gern zu dir id fahrstund cho, ich wünsch dir alles alles guetii! :-*
Rocio Sanchez Rocio Sanchez schrieb am 25. Februar 2016 um 20:24
OOOO SANII Dank dir hani\'s endlich gschafft!! De weg isch ned eifach gsi und au ziemlich steil aber du hesch nie ufgeh!! Du hesch extrem viel geduld mit mir brucht aber trotzdem hemmers IMMER lustig gha! Eusi übermüedigs phasene wirdi extrem vermisse 🙁 vorallem am samstig morge haha ich dank dir für alles!! bisch di best fahrlererin wo me sich wünsche chan! Und wie scho gseit du wirsch mich ned so schnell los 😉 hahaha Danke viel viel mal!!
Hussain Mohammadi Hussain Mohammadi schrieb am 23. Februar 2016 um 18:56
Liebe Sandra Ich bedanke mich ganz herzlichen bei dir du bist motiviert geduldig nett und sehr korrek du bist einfach die beste Fahrlehrerin nochmals danke vielmals LG Hussain
Pavi Bala Pavi Bala schrieb am 22. Dezember 2015 um 16:36
Sani, bisch eifach die best Fahrlehrerin! Du bisch mega motiviert, professionell und überhaupt ned ufs geld fixiert. Mit dir isch’s immer mega lustig, aber du chasch au mal wieder ernst werde, wenn es mal nötig isch (sprich bi mir: Nachkontrolle!!). Und s’auto isch au mega hammer. Es isch immer lustig gsii mit dir und bin froh, dass ich ha derfe mit dir mini Fahrstunde verbringe.
Aliki Aliki schrieb am 15. Dezember 2015 um 9:06
Liebe Sani, Nach 10 Jahren ÖV hatte ich doch Bammel mich wieder hinters Steuerrad zu setzen. Aber die Auffrischungs-Fahrstunde mit Dir hat mich sehr ermuntert und mir sehr viel gebracht! Ich kann jedem so eine Auffrischungsstunde wärmstens empfehlen. Mittlerweile bin ich sogar wieder regelmässig mit dem Auto unterwegs 🙂 Vielen herzlichen Dank für Deine Geduld, Sani!
Mithuna Siva Mithuna Siva schrieb am 10. Dezember 2015 um 16:23
Liebi Liebi Sani, ich danke dir so mega fescht für dini Hilf. Mir händ eh hammer Zit khaa und ich han mich jedes mal gfreut zu dir it Fahrstundz choo. Puhaa ich chan gar ned beschriebe wie ich dich vermisse wird!! Also die wo zu dir chömet händ die richtig entscheidig troffe!!! Ich danke dir nomal 1000 mal und ich wünsche dir nur s allerbeschte, bisch eh hammer Fahrlehrerin
Anja Bärtschi Anja Bärtschi schrieb am 15. November 2015 um 13:02
Liäbi Sani 🙂 Ich danke dir für die tolli Ziit wonich mit dir erlebt han! Du bisch eifach supper! Häsch die Art gha wonich brucht han zum die Prüäfig bestah...mich immer motiviert, i schwirige Situatione wider beruhigt und dadebii nie d\'Geduld verlore...Ich bin eifach mega happy hanichs endlich gschafft! Ich chan dich allne nur wiiter empfehle! Isch toll gsi sone kuuli und ufgstellti Fahrlehrerin z\'ha! Ganz e gueti Ziit und vlt gseht mer sich ja mal unterwegs uf de Strassä 😛 Liäbs Grüässli Anja 🙂
Vera Spring Vera Spring schrieb am 11. November 2015 um 19:42
Liebe Sani Herzlichen Dank für deine Hilfe und Geduld! Mit dir an meiner Seit habe ich mich von der ersten Fahrstunde an sehr sicher und wohl gefühlt. Deine aufgestellte und motivierende Art trug dazu bei, dass die Stunden nicht nur lehrreich sondern auch unterhaltsam waren. Die Fahrstunden waren immer gut geplant und ich wusste auch, dass ich mich jederzeit bei dir melden darf, falls beim Üben mit meinen Eltern Fragen auftauchen. Du hast mich super auf die Prüfung vorbereitet. Ich wünsche dir weiterhin viel Erfolg und alles Gute! Liebi Grüess Vera
Linda Seidemann Linda Seidemann schrieb am 9. November 2015 um 16:43
Danke vielmals für die Lehrriche Fahrstunde und seelisch understützig, hesch au viel Geduld mit mir gha und bisch immer nachsichtig gsi. Chan di nur wiiterempfehle 🙂
Nina Nina schrieb am 6. November 2015 um 12:13
Liebi Sani Danke vill mal für die guete und abwechsligsriche Fahrstunde, dini imensi Geduld und natürlich diä super Prüfigsvorbereitig samt Tipps und Merkblätter. S\'fahre resp. s\'lerne mit Diär hät miär richtig Spass gmacht und au diä ganz Angst gno wo ich am afang gha han. Sani, ich wünsche Diär wittterhin viel Erfolg und mach wiiter so. Liebi Grüssli Nina
Franco Ibba Franco Ibba schrieb am 5. November 2015 um 13:11
Das ist nicht nur eine Fahrlehrerin sondern mehr... Eine gute Freundin oder sogar eine Schwester. Sie macht aus jedem einen Gewinnertyp! Sie nimmt sich Zeit und ist glaubst der geduldigste Mensch denn ich kenne!
Ferdane Neziri Ferdane Neziri schrieb am 20. Oktober 2015 um 12:14
Hello Sani Danke nomal für ALLES! Bisch eh super Fahrlehrerin. Danke dass Du mir bi bracht häsch Auto zfahre =) Du häsch d\'Fahrstunde immer sehr lustig und lehrrich gstaltet. Vorallem bisch immer guet glunt und locker druff, dass schetzi sehr a dir. Und wenns mal nöd so guet gloffe isch, bish Du die gsi wo mich wieder motoviert hät. Blib so wie du bisch denn du bisch super. *** Wenn ihr e sympathischi, lustigi, guetussehendi und e super Fahrlehrerin wännd, dänn gönd zu dä Sani!! Sie bringt Eu schnell und vorallem mit Spass as Ziel. *** Danke nomal
Ricarda Ricarda schrieb am 14. Oktober 2015 um 12:03
Liebi Sani Danke viel mal für die tolle fahrstunde! Dank dinere ufgstellte und motivierte art het mir s fahre lerne richtig spass gmacht! Ich han mich immer sehr wohl, verstande und sicher gfühlt bi dir und bin immer gern cho! Ich han dini guete und strukturierte antworte und dis unglaublich grosse wüsse sehr gschätzt! Mer merkt, dass du im richtige bruef bisch und dezue au na super usbildet - au pädagogisch! Het mir kei besseri fahrlehrerin chöne wünsche und chan dich nur wiiter empfele! Danke und hoffentlich gseht mer sich mal wieder!
N.Vollenweider N.Vollenweider schrieb am 8. September 2015 um 18:09
Ich habe meine Fahrprüfung mit wenigen stunden bestanden. Dies war doch nur möglich weil Sani mich super unterstützt hat, sie hatte immer zeit mir bei fragen eine kompetente antwort zu geben, zudem hat sie mir auch das Auto sehr gut erklärt so das ich danach wusste wie ich damit umgehen muss. Ich kann Sanis Fahrschule nur empfehlen.
Elena Elena schrieb am 28. August 2015 um 10:37
Hooi Sani 😀 Viele Dank für dini Geduld und die super Fahrstunde!! Dank dir han ich die Prüefig bestande! Bisch eifach die Best! Han so super Fahrstunde mit dir gha. Sind immer super lehrrich gsi und eifach numme super. Au wenns mal nöd so guet gloffe isch, hesch mich immer wieder motiviert. Ich han eh super zit mit dir gha. Mir hends au immer wieder lustig gha und will der eifach für die zit danke! Chan dich eifach numme witerempfehle!! 😀
Lorina ramnabaja Lorina ramnabaja schrieb am 28. August 2015 um 10:30
Die besti Fahrlehrerin! Danke für die coooli Zit mit diiir ! bin froh hani mit dir döfe fahre! Danke danke für alles!
Sven Sven schrieb am 24. August 2015 um 9:18
Hoi Sani Viele Dank für die super Fahrstunde wo ich bi dir han chöne ha. Ich bin dir sehr dankbar das du mich durch die Prüefig durepracht hesch. Liebi Grüess und bis bald...
Mara Lang Mara Lang schrieb am 30. Juli 2015 um 6:10
Ich habe mit Sani 6 Monate Kurse gemacht ( ca 30 Stunden) und meine Führerschein nach der erste Versuch bestanden. Mein muttersprach ist französisch und Sani hat mit viel Geduld in Hochdeutsch unterrichtet. Sie hat mir extrem gut an die Prüfung vorbereitet, es gab keine Überraschung. Die Prüfung Umgebung habe ich gut kennen lernen können und was hat noch viel geholfen ist 1 Stunde vor die Prüfung zu fahren. Merci Sani!!