Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
 
Mit * markierte Felder sind Pflichtfelder.
Ihre E-Mail Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass Ihr Eintrag erst im Gästebuch sichtbar wird, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
147 Einträge.
Fabienne Schaller Fabienne Schaller schrieb am 24. Oktober 2017 um 19:07
Liebe Sani Neun Monate lang hast du mich begleitet und auf die praktische Autofahrprüfung vorbereitet. Dank deiner Hilfe habe ich die Prüfung gleich beim ersten Anlauf geschafft was ich deiner guten Ausbildung verdanke. Obwohl ich zuvor keine Erfahrung mit Autos hatte und auch nicht wirklich begeistert vom Fahren war hast du mich super motiviert und mich dazu gebracht Spass am Autofahren zu haben :). Du hast mich mit deiner Fach-, Methoden- und Sozialkompetenz absolut überzeugt. Dein Unterricht ist super strukturiert und die Gestaltung der Fahrstunden sind sehr vielseitig und zielführend. Besonders deine \"Fach-Inputs\" anhand von Hilfsmitteln haben mir als Auto-Neuling sehr viel gebracht. Während des Fahrens habe ich mich stets sicher gefühlt und war stets um deine konstruktive Rückmeldung froh. Auch ausserhalb der Fahrstunden bist du mir bei Fragen mit guten Tipps zur Seite gestanden. Ich werde unseren gemeinsamen Fahrstunden vermissen und freue mich auf ein Wiedersehen. Liebe Grüsse Fabienne
Zoé Keller Zoé Keller schrieb am 13. Oktober 2017 um 11:49
Liebe Sani Die Prüfung ist bestanden und unsere gemeinsame Auto-Fahr-Zeit vorbei. Ich habe die Zeit als deine Fahrschülerin sehr geschätzt. Die Gründe dafür: - Du bist wahnsinnig gut strukturiert, so sind auch deine Fahrstunden. Ich fühlte mich immer sicher und gut aufgehoben mit dir auf den Strassen. - Du gehst kreativ mit deinen Lernformen um und auch ich durfte mich ausprobieren. Langstrasse, Manessenplatz, Bahnhofstrasse, HB, Gubristtunnel, Rennweg, Autobahnen um Zürich, Seitwärts-Rückwärts im Steilhang parkieren, haben wir alles ausprobiert und erfolgreich gemeistert. Obwohl an meinem Prüfungsort Büllach vieles was hier steht nicht prüfungstelevant war. Gutes, sicheres Fahren ist dir wichtig, das merkt man. - Du kennst deine Schülerin und weisst genau, wann sie sich gerne vor einer Aufgabe drücken würde und lässt nicht los, motivierst. Du teilst ihre Freude, wenn ein Manöver besonders gut geklappt hat. Wir haben viel gelacht und uns gemeinsam über unsinnige Verkehrssituationen aufgeregt. Es war eine gute Zeit auch Zwischenmenschlich. - Die Prüfung habe ich unter schwierigsten Bedingungen bestanden; hoch schwanger, darum übermüdet, mit Hormonchaos der Gefühle ( im wahrsten Sinne des Wortes ;)))), darum völlig überfordert, nie privat lernen können, und trotzdem bestanden. Ich war so unglaublich gut vorbereitet! Niemand würde so Autofahren, sondern ein Taxi nehmen und ich habe sogar in diesem Zustand die FAHRPRÜFUNG BESTANDEN! Wir sind so ein gutes Team! Liebe Sani, es war so vieles richtig richtig gut mit dir! Ich wünsche dir viel Erfolg auf deinem Weg als Fahrlehrerin!l Grosses Danke für alles!
Esther Locher Esther Locher schrieb am 20. September 2017 um 20:25
Dank de Sani ihrne zielgrichtete und strukturierte Fahrstunde han ich d\'Prüefig trotz aller Nervosität bestande. Nach jedere Lektion mit ihre merkt mer, was mer für immensi Fortschritt macht. Sie het mir ned nur zeigt, wie mer sicher dur de Verkehr chunt, sondern au, dass Autofahre richtig vill Spass mache chan! Danke vill mal für alles Sani, ich würd mir wünsche, dass alli Lüüt ihre Bruef mit so vill Elan und Lideschaft usüebed wie du!
Elay Leuthold Elay Leuthold schrieb am 8. September 2017 um 9:11
z\'erst mal DANKE ad Sani dasich mini Fahrprüefig bim erste mal scho bestande han, ohni sie wärs eidütig ned möglich gsi! s\'fahre het immer Spass gmacht, han mich durch sie jedesmal chöne verbessere und sehr wertvolli tipps becho. Sie machts eim sehr eifach, s\'fahre schnell und logisch z\'erlerne mit allne regle und em drum und dra, echt de hammer. Bin sehr froh hanich mit Ihre mini Fahrstunde chöne mache, hets mer ned besser chöne vorstelle! Ich wür jedem empfehle es bide Sani z\'mache, sie isch SUPER!!! Danke nomal :)!!!
Rosa Hinselmann Rosa Hinselmann schrieb am 1. August 2017 um 6:57
Sani war super! Ich habe dank ihr grad beim ersten mal die Autoprüfung bestanden. Sie kann einem alle Regeln sehr genau und logisch erklären, so dass einem Autofahren plötzlich verständlich wird 😉 Ein super Plus finde ich auch, dass Sani einen je nach Möglichkeit zuhause abholt oder dort ablädt - super praktisch! Das aller beste aber fand ich persönlich wie viell Spass man mit Sani hat. Sie ist wirklich ein super lieber Mensch und hat immer einen Rat auf Lager.
Evelyn Gut Evelyn Gut schrieb am 27. Juli 2017 um 15:55
Liebii Sanii Mercii viel mal für Alles! Ohni Dich het ich dFahrerprüefig nie bestande. Danke das Du mich immer motiviert hesh und vo ahfang ah ah mich glaubt hesh. Du bish eh super Fahrlererin! Han mich immer wieder uf dFahrstunde gfreut will mer bi Dir eifach jedes mal ebis neus het chene lerne. Mercii viel mal 🙂 Liebi Grüess Evelyn
Selina Felix Selina Felix schrieb am 19. Juni 2017 um 7:57
Liebi Sani Ha mich immer ufd fahrstunde mit dir gfreut, scho fast me es hobby gsi als e pflicht;) dir merkt mer a, dass du super viel freud und motivation mitbringsch, was asteckend würkt. Ich cha nur allne empfehle bi dir lerne autofahre:) Danke für alles Selina
Neda Ahmadi Neda Ahmadi schrieb am 16. Juni 2017 um 7:17
Obwohl ich zu Beginn etwas Angst hatte zum Fahren, hat mir die erste Fahrstunde mit Sani die Angst genommen. Auch vor der Prüfung wusste ich, dass ich nichts machen muss, das ich mit Sani nicht schon mehrmals geübt habe. Sie bereitete mich aber nicht nur auf die Prüfung vor, sondern auch für das Fahren nach bestandener Prüfung. 🙂
Laura Vazquez Laura Vazquez schrieb am 9. Juni 2017 um 18:59
Liebi Sanii Nomal danke danke danke! Es isch sone cooli zit gsi mit dir und bin mega froh hani mini fahrstund bi dir gha. Obwohl ich amigs chli schwierigkeite gha han hesch mich immer wieder motiviert und a mich glaubt. Ich wierd dich ufjedefall wieter empfehle 🙂 Blieb so wied bisch! Knuddel und ganz liebe Gruess Laura
Sonja Odermatt Sonja Odermatt schrieb am 12. Mai 2017 um 9:33
D Sani isch eifach die bescht Fahrlehrerin! Ohni dich Sani hettis würklich nöd gschafft, definitiv hetti ufgeh.. Ich ha zwüschedrin echt s Gfühl gha, dassi das nie wirde packe. Dur dini Motivation, dini Tipps und dem Spass wo du bim fahre hesch, hani nöd ufgeh und - oh wunder - d Prüefig bim erschte mal bestande! 😉 Ich han soo viil vo dir glernt und bin der würkli dankbar für dini Geduld und diis vertraue i miini Leischtig! Ich wird dich ganz bestimmt allne wo ich kenne wiiter empfehle, den mit so viil Spass hani würki nanie öppis glernt! Du häsch mich optimal ufd Prüefig vorbereitet und bisch au für mich da gsi, wonni vor Nervosität fasch duredreit bin! Big Hug & viil Spass und Erfolg wiiterhiin mit diine Schüeler/inne!
Cathrin Cathrin schrieb am 18. April 2017 um 16:21
Danke vielmal liebi Sani für dini Geduld!! Dank dir han au ich entli no gschafft. DFahrstunde sind immer super gsi und ich ha viel chönne lerne. Chan dich nur wiiterempfehle. Villicht gsemmer eus ja mal uf de Strass! 🙂 Gruess
Adisa Adisa schrieb am 13. April 2017 um 19:09
Hoi Sani, Ich möchte mich ganz herzlich bei dir bedanken!Danke für dein Geduld und grosse Unterstützung!Ich hab viel von dir gelernt. Danke für alles! Ich würde dich weiterempfehlen!! Mach weiter so Liebe Grüsse Adisa
Livia Beer Livia Beer schrieb am 11. April 2017 um 12:06
Liebi Sani Danke dir viel viel mal für alles du bisch echt i mine Auge di besti Fahrlehrerin! Chan jedem nur dich empfehle. Han mich jedes mal gfreut dich gseh und wird eusi ziit mega vermisse! Bisch für jedi Frag parat gsi und hesch alles immer super erchlert! Mach wiiter so ! Liebi Grüess Livia
Robin Matthys Robin Matthys schrieb am 28. März 2017 um 19:30
Liebi Sani Danke dir vill mal für die super Vorbereitig ufd Prüefig. Es isch eh hammer Ziit gsi mit dir. Han mich jedesmal ufd Stund bi dir gfreut. Ich würd dich definitiv jedem empfehle wo eh kompetenti Fahrlehrerin suecht! Liebi Grüess Robin
Zeynep Balim Zeynep Balim schrieb am 27. März 2017 um 17:29
Liebe Sandra Zuerst möchte ich mich ganz herzlich bei Dir bedanken. Ich habe lässige Fahrstunden mit Dir erlebt. Die Fahrstunden waren immer sehr hilf-& lernreich. Nach mehreren Fahrlehrern habe ich Dich gefunden & bin sehr glücklich damit. Beim ersten Mal habe ich die Prüfung bestanden.! Ich werde Dich auf jeden Fall weiter empfehlen & wünsche Dir weiterhin das Beste! Mit Dir bin ich wirklich mit Freude & Erfolg ins Ziel.! Liebe Grüsse Z.
Anina Studer Anina Studer schrieb am 20. März 2017 um 19:10
Hey Sani Danke viel mal für die Fahrstunde bi dir! 🙂 Sind immer super gsi. Han mi jedes mal wieder gfreut, öpis neus lerne bi dir i de Fahrstund 🙂 Zum Glück hesch nie nerve verlore wenni wiedr mal öpis vergesse ha;) Danke viel mal! Anina
Giulia Polatti Giulia Polatti schrieb am 14. März 2017 um 11:59
Liebi Sani, D ziit mit dir isch wüki toll und lehrrich gsi! Ich han mich immer ufd fahrstunde gfreut, noed zletscht weg dinere geduldige und sympathische art. Danke vielmal für dini hilf, geduld und fründliche wort! Nach de noed bestandene erste prüefig hesch mich wieder top motiviert und mir chraft geh und denn hets ja au super klappt. Au zum d fahrstune abmache ischs immer sehr unkompliziert und eifach gsi. Mer merkt dass der dini schüeler wüki am herze ligged und du din job gern und guet machsch:) Bliib de positivi und unterstützendi mensch wod bisch! Danke für alles 🙂 Giulia
Sascha Meier Sascha Meier schrieb am 14. März 2017 um 8:24
Hoi Sani, Danke viel mal für dini tolli Unterstützig. Es isch e super Ziit gsi und ohni dini gueti Usbildig het ichs glaubs ned bim erste mal gschafft ;). Mir hends immer lustig gha mitenand und es isch nie langwilig worde. Trotz dere komische Fahrstund ide Endphase wo ich uf eimal nüt meh han chöne hesch du perfekt dini Nerve phalltet. 😛 Mach genau so witer und hör nie uf. Liebi Grüess Sascha
Lara Aschwanden Lara Aschwanden schrieb am 2. März 2017 um 9:15
Hey Sani, Ich wüsst nöd, was ich ohni dich gmacht hetti! Mit dinere ruhige, geduldige Art han ich mich immer wohlgfühlt und din super strukturierte Unterricht voll chöne gnüsse und ufnäh. Bi dier han ich immer gwüsst, dass du mier sinnvolli Sache bibringsch, für fast alles en Tipp parat hesch und 100% hinter allem stahsch. Dank dier fühl ich mich sicher im Auto und uf de Strass 🙂 Nach nöd bestandener erster Prüefig bisch du sogar ah dim Geburtstag am Siebni am Morge mit mier ah die erfolgrich zweit-Prüefig!! Ich glaube, es giht niemert mit so viel Herzbluet wie dich!! Nomal Danke tuusig für alles 🙂
Christof Christof schrieb am 26. Januar 2017 um 20:12
Hallo Sani Die Fahrschule bei dir war immer sehr lehrreich und du hast mich zielgerichtet bis zur Prüfung begleitet. All dies hat auch reichlich Spass gemacht und du hast in mir die Freude am Autofahren beigebracht. Ich kann dich nur wärmstens weiterempfehlen! Viele Grüsse Christof