Vorname / Name *
 E-Mail
 Webseite
 
Text (Auf Smartphone keine emoij's verwenden um fehler zu vermeiden. nur die Standards versenden [ :) , :( , usw..] ) *
* Eingabe erforderlich

Antispam Massnahme
Vor dem Absenden des Gästebucheintrags bitte die Buchstaben- und Zahlenkombination in das Textfeld eintragen.
9 + 1=

(125)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
(55) Franco Ibba
Don, 5 November 2015 13:11:02
email

Das ist nicht nur eine Fahrlehrerin sondern mehr... Eine gute Freundin oder sogar eine Schwester.
Sie macht aus jedem einen Gewinnertyp! Sie nimmt sich Zeit und ist glaubst der geduldigste Mensch denn ich kenne!

(54) Ferdane Neziri
Die, 20 Oktober 2015 12:14:48

Hello Sani

Danke nomal für ALLES! Bisch eh super Fahrlehrerin. Danke dass Du mir bi bracht häsch Auto zfahre =) Du häsch d'Fahrstunde immer sehr lustig und lehrrich gstaltet. Vorallem bisch immer guet glunt und locker druff, dass schetzi sehr a dir. Und wenns mal nöd so guet gloffe isch, bish Du die gsi wo mich wieder motoviert hät. Blib so wie du bisch denn du bisch super.

*** Wenn ihr e sympathischi, lustigi, guetussehendi und e super Fahrlehrerin wännd, dänn gönd zu dä Sani!! Sie bringt Eu schnell und vorallem mit Spass as Ziel. ***

Danke nomal

(53) Ricarda
Mit, 14 Oktober 2015 12:03:49

Liebi Sani
Danke viel mal für die tolle fahrstunde! Dank dinere ufgstellte und motivierte art het mir s fahre lerne richtig spass gmacht! Ich han mich immer sehr wohl, verstande und sicher gfühlt bi dir und bin immer gern cho! Ich han dini guete und strukturierte antworte und dis unglaublich grosse wüsse sehr gschätzt! Mer merkt, dass du im richtige bruef bisch und dezue au na super usbildet - au pädagogisch!
Het mir kei besseri fahrlehrerin chöne wünsche und chan dich nur wiiter empfele!
Danke und hoffentlich gseht mer sich mal wieder!

(52) N.Vollenweider
Die, 8 September 2015 18:09:51

Ich habe meine Fahrprüfung mit wenigen stunden bestanden.
Dies war doch nur möglich weil Sani mich super unterstützt hat, sie hatte immer zeit mir bei fragen eine kompetente antwort zu geben, zudem hat sie mir auch das Auto sehr gut erklärt so das ich danach wusste wie ich damit umgehen muss.
Ich kann Sanis Fahrschule nur empfehlen.


(51) Elena
Fre, 28 August 2015 10:37:59
email

Hooi Sani :D

Viele Dank für dini Geduld und die super Fahrstunde!! Dank dir han ich die Prüefig bestande! Bisch eifach die Best! Han so super Fahrstunde mit dir gha. Sind immer super lehrrich gsi und eifach numme super. Au wenns mal nöd so guet gloffe isch, hesch mich immer wieder motiviert. Ich han eh super zit mit dir gha. Mir hends au immer wieder lustig gha und will der eifach für die zit danke!
Chan dich eifach numme witerempfehle!! :D

(50) Lorina ramnabaja
Fre, 28 August 2015 10:30:54
email

Die besti Fahrlehrerin! Danke für die coooli Zit mit diiir ! bin froh hani mit dir döfe fahre! Danke danke für alles!

(49) Sven
Mon, 24 August 2015 09:18:30
email

Hoi Sani
Viele Dank für die super Fahrstunde wo ich bi dir han chöne ha. Ich bin dir sehr dankbar das du mich durch die Prüefig durepracht hesch.
Liebi Grüess und bis bald...

(48) Mara Lang
Don, 30 Juli 2015 06:10:41
email

Ich habe mit Sani 6 Monate Kurse gemacht ( ca 30 Stunden) und meine Führerschein nach der erste Versuch bestanden.
Mein muttersprach ist französisch und Sani hat mit viel Geduld in Hochdeutsch unterrichtet. Sie hat mir extrem gut an die Prüfung vorbereitet, es gab keine Überraschung. Die Prüfung Umgebung habe ich gut kennen lernen können und was hat noch viel geholfen ist 1 Stunde vor die Prüfung zu fahren. Merci Sani!!

(47) Xiaoping
Die, 7 Juli 2015 18:11:56

Ich habe gerade heute morgen die Prüfung beim ersten Anlauf bestanden. Ich bin mit Sani sämtlich 12 - 13 Stunden gefahren (ich hatte schon früher bereits c.a. 15 Fahrstunden bei einem anderen Lehrer) Sie ist fachlich top, auch pädagogisch ist sie sehr kompetent. Es hat mir sehr viel Spass gemacht und natürlich noch wichtiger sehr viel gelernt.

Nochmals ganz herzlichen dank, Sani. Bei
Gelegenheit werde ich dich sicherlich auch weiterempfehlen.

Viele Grüsse
Xiaoping

(46) Bianca Seiler
Don, 2 Juli 2015 10:37:47
email

hei sani
ich han d fahrstunde immer mega lässig gfunde und han s eint oder ander sehr amüsante gschichtli z ghöre becho. ich han mich immer wohl gfühlt und han wükli e gueti usbildig gnosse. mer merkt au guet dass du wükli dehinder stahsch und eim mit grosssem engagement alles biibringsch. mach uf jede fall wiiter so! :)
liebi grüess, bianca