Vorname / Name *
 E-Mail
 Webseite
 
Text (Auf Smartphone keine emoij's verwenden um fehler zu vermeiden. nur die Standards versenden [ :) , :( , usw..] ) *
* Eingabe erforderlich

Antispam Massnahme
Vor dem Absenden des Gästebucheintrags bitte die Buchstaben- und Zahlenkombination in das Textfeld eintragen.
4 + 3=

(125)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
(65) mendira ramanabaja
Mon, 29 Februar 2016 14:54:16
email

saani danke dir viel viel mal, dank dir hani die prüefig erfolgrich bestande! du bisch eh SUPER fahrlehrerin danke viel mal für dini geduld wo mit mir hesch müese haa. Bin immer gern zu dir id fahrstund cho, ich wünsch dir alles alles guetii! :-*

(64) Rocio Sanchez
Don, 25 Februar 2016 20:24:06

OOOO SANII
Dank dir hani's endlich gschafft!! De weg isch ned eifach gsi und au ziemlich steil aber du hesch nie ufgeh!! Du hesch extrem viel geduld mit mir brucht aber trotzdem hemmers IMMER lustig gha! Eusi übermüedigs phasene wirdi extrem vermisse :( vorallem am samstig morge haha ich dank dir für alles!! bisch di best fahrlererin wo me sich wünsche chan! Und wie scho gseit du wirsch mich ned so schnell los ;) hahaha Danke viel viel mal!!

(63) Hussain Mohammadi
Die, 23 Februar 2016 18:56:23
email

Liebe Sandra
Ich bedanke mich ganz herzlichen bei dir du bist motiviert geduldig nett und sehr korrek du bist einfach die beste Fahrlehrerin nochmals danke vielmals
LG Hussain

(62) Pavi Bala
Die, 22 Dezember 2015 16:36:59
email

Sani, bisch eifach die best Fahrlehrerin! Du bisch mega motiviert, professionell und überhaupt ned ufs geld fixiert. Mit dir isch’s immer mega lustig, aber du chasch au mal wieder ernst werde, wenn es mal nötig isch (sprich bi mir: Nachkontrolle!!). Und s’auto isch au mega hammer. Es isch immer lustig gsii mit dir und bin froh, dass ich ha derfe mit dir mini Fahrstunde verbringe.

(61) Aliki
Die, 15 Dezember 2015 09:06:50

Liebe Sani,
Nach 10 Jahren ÖV hatte ich doch Bammel mich wieder hinters Steuerrad zu setzen. Aber die Auffrischungs-Fahrstunde mit Dir hat mich sehr ermuntert und mir sehr viel gebracht!
Ich kann jedem so eine Auffrischungsstunde wärmstens empfehlen. Mittlerweile bin ich sogar wieder regelmässig mit dem Auto unterwegs :-)
Vielen herzlichen Dank für Deine Geduld, Sani!

(60) Mithuna Siva
Don, 10 Dezember 2015 16:23:14
email

Liebi Liebi Sani, ich danke dir so mega fescht für dini Hilf. Mir händ eh hammer Zit khaa und ich han mich jedes mal gfreut zu dir it Fahrstundz choo. Puhaa ich chan gar ned beschriebe wie ich dich vermisse wird!! Also die wo zu dir chömet händ die richtig entscheidig troffe!!! Ich danke dir nomal 1000 mal und ich wünsche dir nur s allerbeschte, bisch eh hammer Fahrlehrerin

(59) Anja Bärtschi
Son, 15 November 2015 13:02:00

Liäbi Sani :)
Ich danke dir für die tolli Ziit wonich mit dir erlebt han! Du bisch eifach supper! Häsch die Art gha wonich brucht han zum die Prüäfig bestah...mich immer motiviert, i schwirige Situatione wider beruhigt und dadebii nie d'Geduld verlore...Ich bin eifach mega happy hanichs endlich gschafft! Ich chan dich allne nur wiiter empfehle! Isch toll gsi sone kuuli und ufgstellti Fahrlehrerin z'ha! Ganz e gueti Ziit und vlt gseht mer sich ja mal unterwegs uf de Strassä :P

Liäbs Grüässli
Anja :)

(58) Vera Spring
Mit, 11 November 2015 19:42:47

Liebe Sani

Herzlichen Dank für deine Hilfe und Geduld! Mit dir an meiner Seit habe ich mich von der ersten Fahrstunde an sehr sicher und wohl gefühlt. Deine aufgestellte und motivierende Art trug dazu bei, dass die Stunden nicht nur lehrreich sondern auch unterhaltsam waren. Die Fahrstunden waren immer gut geplant und ich wusste auch, dass ich mich jederzeit bei dir melden darf, falls beim Üben mit meinen Eltern Fragen auftauchen. Du hast mich super auf die Prüfung vorbereitet.
Ich wünsche dir weiterhin viel Erfolg und alles Gute!

Liebi Grüess
Vera

(57) Linda Seidemann
Mon, 9 November 2015 16:43:32

Danke vielmals für die Lehrriche Fahrstunde und seelisch understützig, hesch au viel Geduld mit mir gha und bisch immer nachsichtig gsi.


Chan di nur wiiterempfehle :)

(56) Nina
Fre, 6 November 2015 12:13:54

Liebi Sani

Danke vill mal für die guete und abwechsligsriche Fahrstunde, dini imensi Geduld und natürlich diä super Prüfigsvorbereitig samt Tipps und Merkblätter. S'fahre resp. s'lerne mit Diär hät miär richtig Spass gmacht und au diä ganz Angst gno wo ich am afang gha han.

Sani, ich wünsche Diär wittterhin viel Erfolg und mach wiiter so. Liebi Grüssli Nina