Vorname / Name *
 E-Mail
 Webseite
 
Text (Auf Smartphone keine emoij's verwenden um fehler zu vermeiden. nur die Standards versenden [ :) , :( , usw..] ) *
* Eingabe erforderlich

Antispam Massnahme
Vor dem Absenden des Gästebucheintrags bitte die Buchstaben- und Zahlenkombination in das Textfeld eintragen.
1 + 8=

(125)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
(95) Livia Beer
Die, 11 April 2017 12:06:52
email

Liebi Sani
Danke dir viel viel mal für alles du bisch echt i mine Auge di besti Fahrlehrerin!
Chan jedem nur dich empfehle.
Han mich jedes mal gfreut dich gseh und wird eusi ziit mega vermisse!
Bisch für jedi Frag parat gsi und hesch alles immer super erchlert!
Mach wiiter so !
Liebi Grüess Livia

(94) Robin Matthys

Liebi Sani
Danke dir vill mal für die super Vorbereitig ufd Prüefig. Es isch eh hammer Ziit gsi mit dir. Han mich jedesmal ufd Stund bi dir gfreut. Ich würd dich definitiv jedem empfehle wo eh kompetenti Fahrlehrerin suecht!

Liebi Grüess
Robin

(93) Zeynep Balim

Liebe Sandra Zuerst möchte ich mich ganz herzlich bei Dir bedanken. Ich habe lässige Fahrstunden mit Dir erlebt. Die Fahrstunden waren immer sehr hilf-& lernreich. Nach mehreren Fahrlehrern habe ich Dich gefunden & bin sehr glücklich damit. Beim ersten Mal habe ich die Prüfung bestanden.! Ich werde Dich auf jeden Fall weiter empfehlen & wünsche Dir weiterhin das Beste! Mit Dir bin ich wirklich mit Freude & Erfolg ins Ziel.! Liebe Grüsse Z.



(92) Anina Studer

Hey Sani
Danke viel mal für die Fahrstunde bi dir! :) Sind immer super gsi. Han mi jedes mal wieder gfreut, öpis neus lerne bi dir i de Fahrstund :)
Zum Glück hesch nie nerve verlore wenni wiedr mal öpis vergesse ha;)
Danke viel mal!
Anina

(91) Giulia Polatti

Liebi Sani,
D ziit mit dir isch wüki toll und lehrrich gsi! Ich han mich immer ufd fahrstunde gfreut, noed zletscht weg dinere geduldige und sympathische art. Danke vielmal für dini hilf, geduld und fründliche wort!
Nach de noed bestandene erste prüefig hesch mich wieder top motiviert und mir chraft geh und denn hets ja au super klappt. Au zum d fahrstune abmache ischs immer sehr unkompliziert und eifach gsi. Mer merkt dass der dini schüeler wüki am herze ligged und du din job gern und guet machsch:)
Bliib de positivi und unterstützendi mensch wod bisch! Danke für alles :)
Giulia

(90) Sascha Meier
email

Hoi Sani,

Danke viel mal für dini tolli Unterstützig.

Es isch e super Ziit gsi und ohni dini gueti Usbildig het ichs glaubs ned bim erste mal gschafft ;).

Mir hends immer lustig gha mitenand und es isch nie langwilig worde.
Trotz dere komische Fahrstund ide Endphase wo ich uf eimal nüt meh han chöne hesch du perfekt dini Nerve phalltet. :P

Mach genau so witer und hör nie uf.

Liebi Grüess
Sascha

(89) Lara Aschwanden

Hey Sani,
Ich wüsst nöd, was ich ohni dich gmacht hetti! Mit dinere ruhige, geduldige Art han ich mich immer wohlgfühlt und din super strukturierte Unterricht voll chöne gnüsse und ufnäh. Bi dier han ich immer gwüsst, dass du mier sinnvolli Sache bibringsch, für fast alles en Tipp parat hesch und 100% hinter allem stahsch. Dank dier fühl ich mich sicher im Auto und uf de Strass :)
Nach nöd bestandener erster Prüefig bisch du sogar ah dim Geburtstag am Siebni am Morge mit mier ah die erfolgrich zweit-Prüefig!! Ich glaube, es giht niemert mit so viel Herzbluet wie dich!! Nomal Danke tuusig für alles :)

(88) Christof
Don, 26 Januar 2017 20:12:02

Hallo Sani
Die Fahrschule bei dir war immer sehr lehrreich und du hast mich zielgerichtet bis zur Prüfung begleitet. All dies hat auch reichlich Spass gemacht und du hast in mir die Freude am Autofahren beigebracht. Ich kann dich nur wärmstens weiterempfehlen!
Viele Grüsse
Christof

(87) Fuchs Elena
Die, 20 Dezember 2016 19:46:40

Nach einem ersten gescheiterten Versuch bei einem anderen Fahrlehrer der Region, habe ich schliesslich das grosse Glück mit SANI gefunden.
Sie gab mir das Selbstvertrauen ins Autolenken zurück. Durch ihre positive und unterstützende Art wuchs meine Freude am Autofahren wieder.
Sie hat mir ein sicheres Fahren beigebracht, auch die Lehrblätter waren sehr hilfreich. Mit diesen Tipps konnte ich am Wochenende problemlos das in der Stunde gelernte mit meinem Mann üben.
Sehr hervorheben möchte ich, dass du während den Fahrstunden stets konzentriert für mich da warst, keine privaten Handygespräche geführt hast oder mit Whats app u.s.w. beschäftigt warst.
Vielen Dank für die Fahrstunden mit dir, deine perfekte Arbeit hat zum Prüfungserfolg im ersten Anlauf viel beigetragen.
Vielen Dank für die Fahrstunden mit dir
Elena

(86) Tuba Sertkan
Mon, 5 Dezember 2016 21:44:03

Hey Sandra,

Ich danke dir namal ganz herzlich! Isch würkli Top gsi mit dir machsch din Job so guet! Nach jedere Fahrstund han ich mich viel besser und sicherer gfühlt. Wird mich immer gern a die Zit erinnere! :) Du bisch nöd nur e gueti Fahrlehrerin, bisch au e tolli Persönlichkeit! Danke namal isch uu cool gsi mit dir. Wünsch der nume s'beste für d'Zuekunft! :)