Vorname / Name *
 E-Mail
 Webseite
 
Text (Auf Smartphone keine emoij's verwenden um fehler zu vermeiden. nur die Standards versenden [ :) , :( , usw..] ) *
* Eingabe erforderlich

Antispam Massnahme
Vor dem Absenden des Gästebucheintrags bitte die Buchstaben- und Zahlenkombination in das Textfeld eintragen.
3 + 3=

(125)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
(25) Gionata
Mit, 13 Mai 2015 12:12:24

Hallo Sani!

Ich danke Dir vielmal für die super Usbildig und die tolle Fahrstunde, werds sicherlich vermisse :')

Lg und Dir wiiterhin tolli Fahrstunde

Gionata

(24) marina
Mit, 13 Mai 2015 12:09:04
email

hoi saniii

ich danke dir viel mal für dini unterstützig und für dini geduld. du häsch immer ah mich glaubt. du häsch mich immer wieder motiviert danke.
sanni bisch en tolle mensch und eh supper gueti fahrlehrerin.
fahrstunde mit dir wird ich vermisse.

danke dir
gruess marina


(23) André
Mit, 13 Mai 2015 12:08:47

Hei Sani :)

Isch ee gueti Zit gsi als din Fahrschüeler. Han sehr viel chene lerne vo dir und bin überzügt das es bi anderne au so isch. Ich wünsch dir no viel Erfolg i de Zuekunft!

En Gruess

André

(22) Lorena
Mit, 13 Mai 2015 12:06:17
email

Hallo Sani

Wott mich numal ganz härzlich für die tolli Unterstützig bedanke. Dank dier hans au ich gschafft, d’Autoprüfig bim erste Mal z’bestah. (Au wenni lang nümme dra glaubt han. ;))

Du hesch mich immer super motiviert und mier zeigt, was ich nu wie chan/muess verbesserä. Die Tipps und „Ufträg“ hend mier sehr ghulfe mich uf de Strass sicher z’fühle.
Au dini offeni und ufgstellti Art hed mich motiviert und ich han chönne lehre Auto fahre, ohni mich under Druck gsetzt z’fühle, und das obwohls vo de Ziit här langsam knapp worde isch.
De Wäg uf Oerlike hed sich uf jede Fall glohnt und ich wür sofort wieder zu dier id Fahrstunde cho.

Du bisch en super Fahrlehrerin und au ganz en tolle Mensch. Und soo viel hesch gar ned gredt während de Fahrstunde ;)
Chan dich nur wiiter empfähle.

Numal danke viel viel mal und vilicht gseht mer sich ja mal wieder

liebi Grüess Lorena

(21) Ana Santarem
Mit, 13 Mai 2015 12:03:48
email

Hallo Liaba Gianni und Sani

Danke für alles han hüt mini Autoprüafig bestanda und danke eu au für dia super VKU und Tipps..

wünsch eu alles guati und danke eu nomol..

ps. danke sunny für dini hütigi unterstüzig:)

(20) Marco Schmd
Mit, 13 Mai 2015 12:02:13
email

hoi sandra

danke viel mal für die guet ziit hesh mer sehr viel neuis glernt und mich so sicher durd autoprüefig bracht.

danke für alles und no e gueti ziit mit allne andere fahrschüeler wo du wirsch ha ( die sind bi dir guet ufghobe )

gruess marco

(19) Kevin Dietl
Mit, 13 Mai 2015 12:01:53
email

Liebe Sani
En lange weg isch es gsi vom bifahrer zum fahrer. Mit ganzer rue und vertraue hesch du dich nebed mich anegsesse und mir das vertraue gschänkt din bmw (*traum*) zlenke. Du hesch mir nöd nur gulfe zum fahrzüguswiis zcho, sondern bisch au wie eh grossi schwöster für mich da gsi und hesch mir bi villem d'auge göffnet.
Überglücklich das ichs de weg zu uuswis endlich hinder mir han, aber trotzdem wird ich die ziit vermisse.
Ich danke dir für alles sani und wünsch dir fürd zukunft villi erfolgrichi fahrschuel absolvente.
Liebe gruess
kevin dietl


(18) Ronny
Mit, 13 Mai 2015 12:00:06
email

Liebi Sani

Ich danke dir für die schön aber au churzi ziit mit dir .
Isch richtig cool gsi mit dir d Fahrstunde zverbringe isch immer lustig gsi und ich ha viel glernt bi dir !
Eh besseri Fahrlererin als dich giits nöd

Gruess Ronny

(17) Robin Krieg
Mit, 13 Mai 2015 11:59:06
email

Salü zeme bzw hoi sani!

Super ziit gsi bi eu! Aso e besseri fahrlehrerin chamer sich eigentlich gar ned wünsche mussi grad mal vo ahfang ah sege! Hend eus js glaub super verstande! Immer alles tip top erchlärt und ganz schonend bibracht. Hami uf jedefall immer mega gfreut zcho! Aber alles het mal es end und wies d'statistik zeigt bi de sani immer es positivs ;)

Lg robin

(16) Andrea
Mit, 13 Mai 2015 11:58:17
email

Hoi Sani

d'fahrstunde mit dir sind lushtig und unterhaltsam. du hesh mir au d'sache guet chöne erkläre und zeige.
danke viel mal für all fahrstunde und jaa .. machs gued :)

lg Andrea